tirsdag den 13. marts 2012

Træpavillon - en anden oase

Synes lige jeg vil vise den allerførste pavillon fra Pavillon Danmark - den var årsagen til firmaets start og kom til Danmark i sommeren 2000 fra Holland.
Det er sjovt at tænke tilbage på og tiden er bare gået så stærkt og firmaet har udviklet sig rigtig flot.



Vores pavillon er 5-kantet og er 8,6 kvm - den er rigtig nem at indrette og den har været brugt til lidt af hvert.
Tror vi har været ca. 10 piger inde i den og hvor vi havde sat grillen udenfor døren (det skal man huske) og det var bare så hyggeligt. Vennerne fra England har også overnattet i den flere gange og vores børn (som nu er voksne) har siddet og leget med barbiedukker og hørt gettoblaster (det var jo moderne dengang). De har hygget sig og brugt den som et lille hus (jeg har købt gardiner fra Bilka - de trænger til en udskiftning nu men har holdt lige siden)

Ungerne har også sovet i den når de kom hjem fra byen - ja og nu hvor vi kun er os voksne - er det bare SKØNT at tage en middagslur i weekenden eller sidde med en kop te eller bare ligge og læse en god bog.

Den er dejlig behagelig om sommeren hvor det kan være for varmt i drivhuset så en kombination med de 2 ting er bare rigtig god. De bliver brugt begge 2 og jeg elsker at have dem til at pynte i haven.
Jeg glæder mig til at få dem begge klar her i weekenden.


Mange forårshilsner
Lone Nijenkamp

Ingen kommentarer:

Send en kommentar