torsdag den 8. marts 2012

Mit lille drivhus

I mange år ønskede jeg mig et drivhus, jeg ledte langt og længe, så i alle de skønneste bøger og drømte mig langt væk.
En dag skrev en bekendt på fb at hun ville af med hendes.....
Så med min lille pengepung på su, fik jeg det hentet og sat op i min lille have.
Nu har jeg så det skønneste lille drivhus på 5 kvm, et helt almindeligt et, 20 år gammelt og fik tiltusket mig resten af kirkens klinker til gulv.
Installeret det med min drømmeseng, puder og tæpper og enkelte planter....
Det er mit refugie, mit stillested, mit tempel...
Bare det sted jeg lader op...
Aldrig havde jeg troet det var det jeg drømte om, men nu kan jeg se at det var det der var til mig...
Jeg er dybt taknemmelig.



Med venlig hilsen
Anne-Merethe Frandsen

6 kommentarer:

  1. Det er jo lige netop det der er så skønt! At vi kan glædes over det vi har, og der bliver mange skønne timer derude i de næste måneder :o)

    SvarSlet
  2. Hvor ser det bare skønt ud - jeg kan godt forstå du nyder det :-)Det bedste jeg har i vores Orangeri, er også vores gamle seng.... det er vores paradis derude.
    Størrelse og pris betyder ikke noget, hvis bare det er dér hvor hjertet bor og finder fred. Og det er dejligt at komme "hjem" ikke?? At finde lige det som gør én glad :-)
    Hilsen Susan

    SvarSlet
  3. Det er en lille hyggelig "oase" du har og kan godt forstå du er glad for det.
    Og nu kommer foråret og solen så vi kan glæde os til alle de mange skønne timer ude i vores drivhuse.
    Hilsen Lone

    SvarSlet
  4. Det ser rigtig hyggeligt ud.
    Drømmer også om et drivhus, har samlet en masse gamle vinduer, men nu må vi se om det bliver til noget.

    Her kan du nyde mange skønne afslappet timer.

    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlet
  5. Hvor vidunderligt, tillykke med dit nye hus:) Det bliver pragtfuldt. Det kunne jo ske, at du kunne klemme en krukke med en rose ind.

    SvarSlet
  6. Kan godt forstå, du nyder dit lille drivhus. Jeg er også meget glad for mit :-)
    http://benteholst.blogspot.dk/

    SvarSlet